Cons I am crashing ATM


SVS-con 2013 - Attended - Over
Genki-con 2013 - Might be attending - Held in august
Gakuen-con 2013 - Pretty sure I'm going - Held in november

torsdag den 28. juni 2012

Endnu mere cosplay

Min Miku paryk er nu på mit posthus, og jeg henter den imorgen :D Woho, hvor er det fedt!

Plus den dejlige Nathan der stod for bodyline fællesodren, siger at vores tøj osv, er i hans by<3 Jeg glæder mig super meget!

Oh well

Jeg har arbejdet en smule videre på mit cosplay! Jeg er nu næsen færdig med overdelen :D
Efter mange mange MANGE ændringer i mønstret og på min prøve, fik jeg ENDELIG overdelen til at være perfekt :D
Så med is i maven, gik jeg igang med at klippe i det rigtige stof, for at lave det rigtige cosplay og ikke bare en prøve :3


Det er så de rigtige stykker stof!

Grunden til at det går så langsomt frem, er at jeg laver det på min mors arbejde. Hun afløser for lederen på et syværksted, og jeg er nød til at vente på frie symaskiner + overlockere.. Jeg var der 4 timer idag jeg havde ellers regnet med at nå at blive 90% færdig, men da der var meget travlt idag, var der stor slåskamp om maskinerne!


Det næste færdige produkt! da jeg tog billedet, havde jeg ikke fået buket kanterne, strøget eller noget. Så den der meget flottere ud IRL!
Plus.. Jeg skal klippe det meste af "mavestykket" af, og få syet resten af kjole på :3





Ingen kommentarer:

Send en kommentar