Cons I am crashing ATM


SVS-con 2013 - Attended - Over
Genki-con 2013 - Might be attending - Held in august
Gakuen-con 2013 - Pretty sure I'm going - Held in november

lørdag den 16. juni 2012

Oh my

Oh my..... Jeg har lige lavet mig en ørering.. 
Lad mig omformulere det!
Jeg
har
lige
presset
en
ørering
igennem
mit
eget
øre

Jeg er totalt oppe at køre omkring det xD

Jeg ved godt det er super dumt, og risikabelt... Men det koster SÅ meget, at få lavet én eneste ørering...


Det er den øverste! Den der har form som en stjerne... Jeg synes det ser godt ud! Især fordi, nummer to ørering jeg har... Den tror jeg mit øre har skubbet lidt ned af... fordi jeg fik lavet den på "bølgelængde" med min første ørering... Og nu er den længere nede.

Men den sidste ørering her, for det ligesom til at hænge sammen?! Har jeg ret??

2 kommentarer:

  1. EJ! D: Av av! Hvordan kunne du dog gøre det?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg..... bestemte mig bare for at gøre det!! Jeg er også selv super... amazed over at jeg overhovedet turde xD

      Slet