Cons I am crashing ATM


SVS-con 2013 - Attended - Over
Genki-con 2013 - Might be attending - Held in august
Gakuen-con 2013 - Pretty sure I'm going - Held in november

tirsdag den 26. juni 2012

Miku Cosplay

I der læser min blog, ved at jeg går og venter på min Miku paryk!
Den er ankommet til DK, problemet er bare lige at jeg skal betale 200 kr for at få en ind i landet... Dumme postvæsen.
Den var i KBH igår, og idag er den i.... Jylland?!
Og jeg skulle hilse og sige at jeg bor på Fyn..
Jeg må bare håbe den kommer snart!

VIDERE

Jeg er ENDELIG begyndt på mit Miku cosplay, jeg har valgt at lave hendes Camellia outfit, da det er så sødt!

Jeg har valgt at lave det lille stykke, der dækker mit brystparti, i en form for korset, dog uden stivere osv. da overdelen er så uendelig lille at at bare ville blive ubehageligt!

Jeg fik desværre kun taget et par halv dårlige billeder, men jeg håber det går!

 ~

Dette er mønteret til et helt korset! 
jeg syede et "prøve-korset"- ud af hør-stof først, for at se om det hele passede som det skulle


Og her er det så! ^
Det er ikke syet sammen da der skal lynlås i det rigtige korset.. plus jeg klipper stykket der dækker maven af, og syer resten af kjolen på istedet!

Håber det jeg forklarede gav mening!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar