Cons I am crashing ATM


SVS-con 2013 - Attended - Over
Genki-con 2013 - Might be attending - Held in august
Gakuen-con 2013 - Pretty sure I'm going - Held in november

søndag den 1. juli 2012

Miku wig

Igår fik jeg ENDELIG hentet min Miku paryk... 206 kr i import gebyr g moms... Puha... Det blev en meget dyr paryk 400 kr!.. Men nu har jeg den, og den er fantastisk <3<3 
Den er så blød, og flot, og den filtre næsten ikke! Jeg er ret sikker på den er ret high quality, og det er jo bare fantastisk<3


Her har vi pakken >:3 
Jeg holder over min adresse, så i ikke kan komme og stalke mig! Selvom i er meget velkomne 8D


Og parykken!!! >w< (Jeg undskylder mit ansigt o.o Jeg bider mig i underlæben, og det resultere i at jeg ligner en bæver xD)
Jeg skal have klippet og stylet pandehåret... Men den er stadig fantastisk!!

Nu må jeg bare skynde mig at blive færdig med cosplayet :33

5 kommentarer: