Cons I am crashing ATM


SVS-con 2013 - Attended - Over
Genki-con 2013 - Might be attending - Held in august
Gakuen-con 2013 - Pretty sure I'm going - Held in november

onsdag den 18. juli 2012

Lolita ankommer

Mit Loli tøj er kommet! woho (Længe siden... men Shhh!)
Den søde Nathan sendte det hjem til mig før de havde fået transport pengene <3 Du er en skat!

Igen, er jeg for doven til at tage billeder af tøjet på! Men her får i det i indpakningen >w<



<3



Hvor er de flotte! >w<


Og til sidst min Petticoat i indpakningen!






2 kommentarer:

  1. Åh hvor fedt!
    Begge er skønne! Jeg elsker begge prints, men det er nok Love Jewelry der er min ynglings! :D <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Hvor er du dejlig<3! Jeg er også heeelt vil med Love jewelry >w< Det var virkelig et godt køb! :<
      Så tusind tak fordi du overtog fællesodren!

      Slet