Cons I am crashing ATM


SVS-con 2013 - Attended - Over
Genki-con 2013 - Might be attending - Held in august
Gakuen-con 2013 - Pretty sure I'm going - Held in november

mandag den 27. august 2012

You just got tagged 8D

Jeg blev tagget af Månnøøøøh, så nu må jeg hellere lave den

Reglerne: - Find mappen med billeder på din computer
.- Vælg så mappe nr 5.
- I den mappe vælger du så billede nr 5.
- Læg det på din blog med en beskrivelse af billedet.
- Tag 5 andre i denne leg og skriv til dem


Mit Miku cosplay! Jeg er så glad for det, og jeg synes faktisk jeg er ok i det!

Mit Daniel cosplay >:D SO AWESOME!! Jeg elsker det!!

Mit Yamiiiiii cospay... åh gud, hvor jeg elsker yugioh... Jeg synes selv det lev super godt

Mit Shuichi cosplay.. Det er også super sødt, men jeg behøver en bedre wig :D Jeg lavede cosplayet på en sommerferie... OTL

Ogg Narutoooo.... Mit første rigtige cosplay! Aww >w< Men min eks kæreste har hugget cosplayet (Host, jeg lånte ham det.. Dengang han var sød)... og jeg tror ikke jeg kan holde ud af få det igen.... FML..... T_T

Jeg tagger: Cecilie, Nathan, Diana, Shin og Cora! I'll write u a message >:3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar