Cons I am crashing ATM


SVS-con 2013 - Attended - Over
Genki-con 2013 - Might be attending - Held in august
Gakuen-con 2013 - Pretty sure I'm going - Held in november

onsdag den 22. august 2012

Introfest og ALT andet

Så er det fredag er der fest 8D Jeg glæder mig super meget og det skal nok blive fedt! :D

Jeg havde lidt problemer med Oscar her den anden dag, men vi fik løst det er for forever BFF's igen!! xD haha. Oh well... Jeg købte ham en MLP pinkie pie her igår og han flippede! Jeg fik verdens største kram :D<3 Me loved that very much

Så nu har han lovet at lave mig en chokolade kage.. Plus vi skal style Pinkie's hår idag! :3


Lina har købt sig en PS3, men vi har ingen spil endnu... eheheh... Så vi spiller på min PS2 haha xD Imorgen burde 2 spil arrive til kostskolen, begge Silent hill, det bliver så fedt!


Nåh.. Der er fest for alle 1 g'ere på fredag, og vi skal have super flot tøj på alle sammen, jeg glæder mig. 
Faktisk burde jeg lave lektier lige nu... Men jeg orker ikke T_T  Vi er lige kommet hjem fra IntroCamp, og det var super hårdt! Jeg må bare lave de lektier i aften :3

Her er de 2 bedste fra skolen!<3 

Det er Lina til venstre mig i midten, og Linda der ser smuk ud til højre!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar